Ninefleur || Travel, life & more.

Verandering, avondje shoppen & ziek.

Heyaa,

Dames en heren, jongens en meisjes, appels en peren, honden en katten, ik heb geen zin om nog meer om te noemen. Ik vind dat het tijd is voor een verandering. Ik heb besloten om te veranderen. Met veranderen bedoel ik niet mijzelf, misschien ook.. Stiekem.. Maar daar gaat het nu niet om. Het gaat om het geen waarop ik schrijf. Geen papier, en ook niet mijn laptop. Ik bedoel deze blog. Nooooo. Niet je blog. Ga je stoppen? Nee. Blijf maar kalm, ik ga niet stoppen. Ik betaal hiermee mijn brood. HAHAHA, grapje. Dat gebeurde vannacht in mijn dromen. Ik was rijk en betaalde mijn brood. Plottwist, als je rijk bent dan laat je dat toch je werksters/werkers doen. Maargoed, mijn blog. Persoonlijk, vind ik deze site een beetje vervelend. Ik bedoel er is geen variatie in. Ik kan geen eigen plaatje kiezen en ik ben deze roze wereldkaart nu al zat. Ik kan geen lettertypes kiezen en het is heel irritant om een foto toe te voegen aan een blogpost. Nou kan ik erg lastig zijn maar dit irriteert mij gewoon, daarom vraag ik jullie allemaal vriendelijk om jezelf bekend te maken met mijn nieuwe blog; ninefleur.wordpress.com . Alles blijft hetzelfde, ik schrijf, jullie lezen. Jullie reageren, ik voel me geliefd met jullie lieve reacties. Alleen aankleden is beter. Een vriendin heeft mij dat bevestigd. Oh, trouwens wordt niet boos op mij al zie je spelling en grammatica fouten. Ik word nu gerekend als buitenlander okay? Ik vergeet al die grammatica. Ik herhaal de blog nog een keer: ninefleur.wordpress.com. Maak je trouwens geen zorgen, ik zal mijn blogposts altijd delen op facebook en dan kom je automatisch op de goede! Na deze blogpost komt nog 1 blogpost op deze blog.

Verder zoals jullie aan de titel kunnen zien ging ik alweer shoppen. Weyhey! Nine wordt een meisje. Nou, dit was niet mijn idee. Ik heb geen idee of ik jullie verteld heb over een dinertje die ik met mijn vrienden zou gaan hebben op maandag. Nou dat was veranderd in McDonalds (sorry mam). De meiden wilde namelijk geld besparen voor het shoppen. In de stad waar mijn school zich bevindt was namelijk studentenkorting! In heel veel winkels, zoals Topshop en weet ik veel. Echt een must have dus. Over Topshop gesproken.. It was crazy. Er stond om half 6, de korting zou beginnen om 6 uur, al een rij van hier tot tokio. Daarna ging iedereen naar binnen en pakten wat ze wilden en gingen naar de kassa. Er waren verschillende mensen die slim waren en van te voren hadden gepast en gekeken wat ze wilde. Zou ik ook doen. Ik heb niks gekocht alleen een trui in New Look. Leuk eh, zo kennen jullie mij weer. Dat bewijst dat ik nog steeds dezelfde Nine bent! Yeshh..

En toen dinsdag was ik niet lekker. Dat was is wat shoppen met je doet, mensen. Het maakt je ziek. Nee, grapje. Ik was al niet lekker die maandag en toen dinsdag dacht ik nee en dus was ik niet naar hockey gegaan. Sorry mama, maar ik kon dat niet aan. Ik wilde gewoon slapen. Slapen lost alles op. Maar voordat ik ging slapen, ging ik in bad. Wat trouwens een overwinning is. Ik lijk denk ik namelijk teveel op mijn moeder, ik vond het bad vies. Gewoon omdat het niet mijn eigen bad is, en ze hier niet echt heel hygiënisch zijn.. Sorry, hostfamily.. Maar het is waar. Ik mis mama’s schoonmaak kunsten, although ik niet het elke dag stofzuigen mis. Wij doen het hier eens in de week en soms vaker. Maar goed ik ging dus in bad, wat heerlijk was. Het knapte me al zoveel op! En nu, nu ben ik weer gewoon beter. Die woensdag al. Ik ben alleen nog verkouden, wat super irritant is. Hele tijd neus ophalen, want ik ben te lui om naar de wc te lopen en wc-papier pakken om mijn neus te snuiten.

We hebben trouwens de regels en onze taken gekregen, zo moeten we om 10 uur thuis zijn, zo strict is ze daar niet meer, maargoed.. En ik moet de badkamer waarin ik lekker gebadderd had schoonmaken. Eigenlijk is dat wel fijn want als het dan niet schoon is, is het mijn eigen schuld. Ik had vandaag heel de badkamer nat gemaakt omdat ik zo into het schoonmaken was. Oepsie. Naja, zelf wel weer opgelost hoor. Ik hoefde van Giggle niet de wc schoon te maken, alleen er iets in gooien. Ik ging toch stiekem met een doekje over de bril hoor, anders vind ik het zo vies. Zit je lekker te plassen op een wc waar al vijfhonderdvierenzestig jaar dezelfde billen op zitten. Nee dankje.

Het spijt me, maar ik weet niets meer om te schrijven. Ik heb niks interessants meegemaakt. De wifi is nog steeds slecht, behalve als 1 à 2 mensen erop zitten. Zoals nu. Iedereen is weg behalve Mirror en ik. Mirror kwam net thuis van de gym. Ik twijfel of ik dat ook zo doen of toch hockey. Ik weet niet waarom, maar hockey trekt me niet zo aan op dit moment. Zoals ik al zei, ik heb geen idee waarom. Ik ga deze dinsdag gewoon er naartoe om mee te doen, wat ik afgelopen dinsdag zou doen maar ik ben niet gegaan omdat ik ziek was. Ik denk gewoon dat het is omdat ik een anti-sociaal persoon ben en waarschijnlijk geen vrienden kan maken en daarom maar iets wilt doen waar niemand tegen me gaat praten. Alhoewel er vaak leuke jongens gaan sporten in een gym en dan ga je praten en boem liefde. Zo zie je dat altijd in films. Ja toch? Ik mag van mijn beste vriendin geen films meer kijken. Ik zit op dit moment ook in een filmdepressie omdat jongens in films altijd zo geweldig zijn en dan in reallife niet.. Maargoed, dat is niet zo erg. Het komt goed!

Smile

Dat was het dan!

Auf wiedersehen! Oh nee, verkeerde taal. Au revoir. Hahaha, Nine je bent zo grappig.

Okay bye!

Ninefleur.

Namen herinnering:

Platypus = oudere hostzusje
Mirror = Duitse exchange student
Energy = jongere hostzusje
Extension = mijn eerste vrienden uit mijn Science klas
Giggle = hostmoeder

Reacties

Reacties

Oma Nagel

Het beste met alles hoor Groetjes

Papa

Miss clean!!! Goed bezig meid! Nu nog ff sporten en dan helemaal perfect! !!
Geniet!

Mama

Hahaha, die Nine. Gelukkig heb je de schoonmaak kunsten van mij af kunnen kijkenen weet je hoe het hoort.
Toen ik vroeger op kamers zat bij een hospita moest ik ook altijd eerst het bad schoonmaken , omdat zij haar haar erin achterliet en een zwarte rand. Lekker met schoonmaakmiddel en een borstel of doekje!
En een tip voor de wc is: leg er wc papier op en ga er dan pas op zitten!!
Tip voor je neus is: je kan papieren zakdoekjes voor je zelf kopen, heb je meteen weer een rede om te shoppen?
Blijf aub wel je verhalen op schrijven, want ik vind ze zo leuk en ik word er blij van!
Het sporten is een puntje, ga echt wat doen, is zowiezo goed voor je lijf en daar leer je ook vast vrienden kennen.
En ga je ook Engeland verkennen? Je hebt nu de kans!

Mama

Nog een dikke knuffel van mama en blijf genieten!????

Mama

Hee, die vraagtekens waren kusmondjes. Dat pakt tie dus niet.

oma Eerbeek .

Ga jij maar lekker sporten , ik moet weer klimmen in Mittersill ., zal je daar missen , vooral je blote voeten , ha , ha , ha . Heel veel liefs x x x

Connie verhoef

wat een prachtig verhaal weer,geniet ervan!! X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active