Ninefleur || Travel, life & more.

Orientation meeting & eerste week op school..

Hii,

Tweede blog deze week. Woehoee! Altijd weer dat sarcasme. Dacht iemand ook aan de autodrop reclame? because I did.

Smile

Deze week was de eerste week van school. Het was okay. Gewoon zoals school. De school is hier heel anders dan in Nederland, maar toch hetzelfde. Ze gebruiken in mijn school geen bel, leraren moeten hier gewoon op de klok letten. Of de leerlingen, leraren laten de les natuurlijk zo lang mogelijk doorgaan. Verder is de school vol met leerlingen van mijn eigen leeftijd. Je gaat namelijk naar primary school, daarna na secundary school en daarna naar sixth form college als ik het goed heb. Het kan ook niet zo zijn, maar zo heb ik het begrepen. Ik zit op sixth form en daarop hoef je geen uniform aan. Ik heb trouwens een vriendin gemaakt. Ze zit in mijn tutor group en dat is eigenlijk het enige. We hebben samen ook geen lunch, alleen op vrijdag een uur. Ze is erg aardig en ze heet als het goed is Hanna. Ik ben er achter gekomen dat ik slecht ben met namen.

We, ik en Aylin, hadden namelijk vandaag Orientation meeting en daar waren natuurlijk ook mensen met namen. Wauw Nine, slim van je. Mensen hebben namen.. In ieder geval, ik was na 2 seconden de naam alweer vergeten. Het was wel gezellg. Ik was een beetje nerveus en daarom zat ik dom te lullen. Een jongen uit.. Laat maar ik weet het niet meer. Hij vind mij raar. Maar ik ben ook raar dus dat is goed. Denk ik?! Er waren super veel mensen uit Duitsland en Italie. Ik was de enige Nederlander daar. Er zijn ook twee belgen en een paar mensen uit Tsjechie. Ik heb van een paar meisjes hun nummer. Jup, leuk om te weten eh.. Ik heb geen idee wat ik meer moet schrijven. Oh trouwens over dat lullen. Dat was voornamelijk tegen Ayln. Niet dat ik sociaal was ofzo hoor.. Niet in paniek raken. Ik was nog steeds de nonsociale Nine. In ieder geval, er was eten.. Wortels, komkommers, banaan, twee kleine zakken chips en cupcakes, dat was het. Leuk eten eh. Echt super lekker was het. Hey! Daar is het sarcasme weer.

We gaan aankomende vrijdag eindelijk verhuizen! Ik heb er zin in! Ik vond dit huis prima maar het was irritant dat ik mijn kleding in mijn koffer moest laten, omdat we nog weg zouden gaan. Vrijdag gaan Peri, Aylin en ik na school naar een theatershow, Kinky Boots ofzoiets.. We zullen zien of die show leuk is.

Smile

Weet nu al niets meer om te schrijven. Dus tot volgende week dan maar denk ik..

Bye!

Ninefleur

Reacties

Reacties

papa

Very interesting my lady! Have fun and succes with moving to the new address! Kissen!

Isa

Klinkt leuk nine! Heel veel plezier! X

Helen

Ha Nine, hele belevenissen! Leuk om te lezen! Veel plezier daar en succes met verhuizen. Je maakt heel wat mee. Is het weer daar net zo herfstachtig als hier? Dan is het lekker dat je niet hoeft te fietsen. Ik zag ze ploeteren hier vandaag van Schoonhoven naar Lopik. Veel groetjes!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active