Ninefleur || Travel, life & more.

Even een kleine update

Hii,

Wederom wordt dit een kleine post. Ik ben zo populair dat iedereen steeds vraagt waar mijn volgende blogpost blijft.. *kuch kuch* Het is alleen mijn familie die daar naar vraagt. Maar goed. Even snel een update. Ik heb namelijk nog steeds geen goede wifi die ik kan gebruiken op mijn laptop. Ik zit nu in de McDonald's en moet pas over 50 minuten naar de les. Wees niet bang mama, ik heb alleen een thee gehaald.

Met mij gaat het super. Gisteren had ik mijn eerste schooldag. Het was okay. Niet echt vrienden gemaakt, maar wel met mensen gepraat. Iemand trots? Ik wel. :). Ik volg de vakken: Frans AS levels, Use of maths AS levels, English language GCSE, Maths GCSE en Science. Vandaag krijg ik voor het eerst engels en morgen voor het eerst maths. De rest heb ik allemaal al gehad. Mijn Science leraar is een beetje saai en slist waardoor ze moeilijk te verstaan is.

Verder weet ik niet echt wat ik moet schrijven. Hebben jullie vragen laat ze dan achter dan beantwoord ik ze ooit wel.

Ik heb zin om te verhuizen, zodat ik eindelijk mijn koffer uit kan pakken en alles een plekje kan geven. Het is nu namelijk een troep op mijn kamer. Misschien moet ik het vanmiddag maar even opruimen... *bloos emoij*

Sorry dat het zo kort was. Maar dit was echt maar even een update om mijn fans (note the sarcasm) tevreden te stellen.

Bye!

Ninefleur

Reacties

Reacties

Sanne

Ik ben ook trots op je.

Denise

Ik ben ook trots op je

Hannelore

Is er al een vogel tegen het raam gevlogen ????????

oma.

Fijn dat het goed met je gaat, trots op jou !!!????????????

Papa

Succes meid! En geniet ervan! Make it happen! !????????

Mama

Mama is het meest trots op jou! Maar ook nieuwsgierig!????
Vandaar!!
Mama ging vroeger tijdens schooltijd ook geregeld naar Mac Donald's, maar ik nam er dan appelflap bij, dus goed van jou die thee. Haha.
Veel plezier op school, wees jezelf en dan komen die vrienden vanzelf! Xxx lieve groetjes

Nick

Even een korte reactie:
Hi

Bye

X

Oma Ermelo

fijn dat je de school okay vind

Connie verhoeff

hoi Nine,
Super dat je het naar je zin hebt,en hopelijk lezen we nog wat leuke berichtjes van je!
Lieve Gr Connie????

Corinda

Ik dacht eens even kijken hoe het gaat! Stuur je me wel je nieuwe 06, want we willen je soms een filmpje maken van de dansen.

shirley

Goed bezig nien ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active