Ninefleur || Travel, life & more.

Vrienden, irritaties & een wonder..

Heyaa, Hoe gaat het met jullie allemaal? Het gaat goed met mij, lekker zijn gangetje. Ik heb niet veel meegemaakt deze week, dus het wordt een saaie blogpost. Ik moet eigenlijk wel elke week een blog schrijven anders dan gaan een paar mensen erover zeuren (KUCH MAMA, KUCH BROERS). Dit willen we natuurlijk niet hebben, dus blijven we maar schrijven. Ik vind het wel leuk hoor, daar niet van, maar het wordt minder leuk als iedereen om de seconde vraagt waar mijn blogpost blijft. Ik schrijf wanneer ik tijd heb, en ik schrijf niet wanneer ik geen tijd heb. Simpel eh. Dus wat doe je als er een keertje geen blogpost komt in het weekend? Huilen? Naja, als je zoveel van mijn geweldige, kuch sarcasme, schrijfkunsten houdt, dan mag je van mij best gaan huilen. Ik kan je helaas niet troosten want ik ben mijlen ver. Tenzij je stiekem onder mij bed ligt. Ohnee, dat kan niet want daar liggen mijn lege koffers. Maar goed, dan ga je denken: 'Oh Nine heeft eindelijk een sociaal leven, wat geweldig!' Betekend dat dat ik nu geen sociaal leven heb.. Ja dat klopt. Ik heb nog geen sociaal leven. Maar wat nog niet is, kan komen. Altijd positief kijken eh. Laat ik maar eerst beginnen met het wonder. Iedereen is nieuwsgierig naar het wonder. Wat is het wonder? Ben ik overreden door een auto, daarna geplet door een dinosaurus en je leeft nog steeds? Niet eens in de buurt. Zou wel een geweldig wonder zijn, maar nee. Dat is te dramatisch en te ver gezocht. Nee, het wonder is speciaal, want ik zou het nooit doen, maar niet dramatisch. Trouwens een wonder is altijd speciaal, isn't it? Maar goed, terug bij het wonder. Het wonder vond plaats op woensdag deze week. Ten eerste mocht ik uitslapen, wat geen wonder is maar wel geweldig. Ik moest namelijk derde beginnen, dat is om 10:40. Ik neem dan de trein van negen uur en kom dan om 9:40. Zoals je zelf ook wel kan bedenken is dat veel te vroeg. Dat klopt, maar als ik de trein van tien uur neem dan kom ik weer te laat. Maar goed, ik moet dus iets doen om die tijd te vullen. De stad waar ik naar school ga, is erg groot. Wat ging ik dus doen? Shoppen. WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT? Nine? Shoppen? WAT? Is dit de verkeerde Nine? Is deze blog overgenomen door een betere versie van Nine of wat is er gebeurd? Nee, dames en heren, appels en peren, en weet ik veel wat dit allemaal kan lezen. Ik, Nine Nagel, een half jongen half meisje persoon (niet letterlijk opnemen, ik ben gewoon een meisje) ging gewoon shoppen. In de H&M. Nu ik het zou schrijf heb ik twee wonderen beleefd op die dag. Eerste wonder, Nine die gaat shoppen. Tweede wonder, Nine die vervolgens een jurk koopt. WAAT? Een jurk? Ja, ik heb het niet fout getypt. Een jurk. Ik kocht een jurk. Ik dacht laat ik het eens aanpassen. Ik lopen naar zo'n pashokje. Die zijn trouwens best wel cool, als je er zo in stapt gaat het licht aan. Epic eh? Maar goed, ik dus aanpassen en toen vond ik hem wel grappig. Ik voelde me er een meisje in en dacht. Ach joh, koop gewoon. Dus toen kocht ik hem. Nou dat is het wonder. Nine die gaat shoppen en dan een jurk koopt. Mummy would be proud. Ten tweede, ik weet niet of ik het al hebt gezegd maar er is een aardig meisje in mijn Science klas. Ik wil haar naam niet noemen, dus ik ga haar Extension noemen. Ik weet eigenlijk niet waarom ik geen namen noem. Ik bedoel iedereen weet wie ik ben, maar goed het is het internet. In ieder geval Extension heeft mij vorige week meegenomen in onze tussenuren die we samen delen. Ik heb toen Yumm Yumms geprobeerd. ZE ZIJN HEMELS. Wauw. Het zijn een soort donuts maar dan nog beter en niet rond. Maargoed, ik heb toen twee van haar vrienden ontmoet. Die zijn erg aardig. En nu maandag, morgen dus, ga ik mee uiteten en dan zijn er nog meer vrienden van haar. Oftewel, ik denk dat deze dame officieel vrienden krijgt. PARTYY! Yay. Het maakt me heel erg blij. Als ik eerlijk ben, waren de eerste twee weken op school erg moeilijk en zwaar. Ik miste mijn vrienden heel erg. In de lessen gaat het wel, want dan ben je ergens mee bezig. Maar zodra mijn tussenuren kwamen, voelde ik me heel erg eenzaam. Nu voel ik mijzelf beter. Ik heb niet al mijn tussenuren iemand om het mee door te brengen, maar de meeste nu wel en dat voelt goed. Volgende onderwerp in de titel. Irritaties. Nou maak je geen zorgen. Ik voel me super hier, ik heb het erg nar mijn zin en ik wil zeker niet naar huis. Maar er zijn irritaties. En die gaan vooral om mijn kleine hostsis, Energy (again niet haar echte naam maar gewoon een schuilnaam), en zoals haar nickname al zegt, ze is erg energiek. Ik ben, als het goed is was wat ze is naar de Duitser overgegaan, haar favoriet. Daardoor kwam ze om de seconde mijn kamer in, zoals ik al eerder vermeld had. Op een dag, het was volgens mij maandag, had ik iets gezegd waardoor ze zich beledigd voelde. Waarschijnlijk omdat ik haar telkens uit mijn kamer stuur. Maar goed, ik wilde dus douchen, doet ze opeens het licht uit. Dat gaat namelijk van buitenaf. Waarom verzinnen mensen dat trouwens? Dat vraagt om problemen. Maar goed, dus ik boos naar buiten. Haar moeder was ook boos op haar geworden. Toen ging ik maar weer terug naar de badkamer en even later wordt er een papiertje onder de deur geschoven met het bericht dat ik verschrikkelijk was. Niet heel erg aardig en eerlijk gezegd. Het deed een beetje pijn. Ik bedoel dat is niet leuk om te horen. Ik snap nu hoe je je voelt mama. Sorry daarvoor trouwens. Maar goed dus ik douchen en laat het briefje aan mijn hostmoeder zien. Energy wilde geen sorry zeggen voor wat ze had gedaan. Dat heb ik twee dagen later uit haar gekregen. Toen op donderdag, was ze in mijn kamer. Dit keer liet ik haar toe en het was best gezellig. Totdat ik wilde slapen. Ze had haar nagels gelakt in mijn kamer, haar sokken uitgedaan en ze had wat water gedronken in mijn kamer. Allemaal geen probleem natuurlijk, dat mag gewoon van mij. Maar toen ik haar vroeg of ze het op wilde ruimen kwam ze met het excuus dat haar nagels nat waren. En alweer, dit kan. Dit is logisch dat je dan niet op kan ruimen. Even later vroeg ik het weer, maar ze negeerde mij. Oeps, ja dan raak ik geïrriteerd. Ik maar haar naam blijven roepen en uiteindelijk komt ze en ruimt ze alleen de nagellak en alles op. Dus ik zeg dat ze de rest ook op moet ruimen, maar dan negeert ze weer. Ik heb alles toen maar buiten mijn deur gegooid en het gewoon daar laten liggen. Later zei ik tegen mijn hostmoeder dat Ella niet op wilde ruimen en hostmom zou haar straffen. Nu is het punt dat Energy helemaaaal niet luistert. Niet naar haar moeder en niet naar haar vader, die hier is in het weekend. Nog meer irritaties. Ik kan hier natuurlijk niks aan doen. Ik bedoel ik kan haar geen billenkoek geven ofzoiets. Maar goed.. Dat is het enige minpuntje. OH. Het internet. Hmmmm. Het is heel erg sloom en traag en werkt niet en het maakt me verdrietig. Je kan niks. Ik wil op dit moment op wrts franse woordjes gaan leren. De pagina is nog steeds niet geladen en ik heb het aangezet wanneer ik deze blog begon. Ik mag blij zijn dat deze pagina is geladen, want toen ik het gisteren probeerde lukte het ook niet. Maar goed, genoeg negativiteit. Gisteren heb ik mijn hostmoeder, die ik trouwens Giggle gaat noemen want ze lacht veel, geholpen met het verwijderen van het onkruid op de oprit. Het was verrassend leuk. Het was een goede bewegingsmethode en de oprit ziet er nu weer mooi uit. We zagen wel een lekkere dikke spin, waar we beide bang voor waren. Het zat op de grijze container dus we lieten het lekker zitten. We hadden die namelijk toch niet nodig. We hadden op dat moment some quality time. Energy luisterde op dat moment trouwens ook niet maar dat wederzijds.. Verder zijn we nog even naar de stad geweest en heb ik niks gekocht. Ik heb wel aardbeien gegeten.. Oh en vorige week dinsdag heb ik bij de hockey gekeken. Het was raar om te kijken.. Ik heb dit ongeveer zeven jaar geleden gedaan, al die herinneringen kwamen naar boven. Aankomende dinsdag ga ik mee doen en daarna ga ik beslissen wat ik wil. Het was leuk om te kijken en ik wil graag meedoen om te kijken hoe ik het zelf ervaar. Dat was het dan, meer kan ik niet bedenken. Bye! Ninefleur Namen herinnering: Platypus = oudere hostzusje Mirror = Duitse exchange student Energy = jongere hostzusje Extension = mijn eerste vrienden uit mijn Science klas Giggle = hostmoeder

Reacties

Reacties

Mama

Love you Nine!
Ik viel van de bank toen ik over het wonder las, ik ben benieuwd naar je jurk.
Dat de eerste twee weken op school best zwaar waren is denk ik wel normaal, maar ik hoop dat het nu steeds leuker wordt en dat je leuke vrienden krijgt.
Leuk dat je Giggle in de tuin hebt geholpen, ik hoop dat je een goede band met haarkrijgt/hebt.
Veel plezier met uiteten maandag!
Ik ben vandaag met Helen naar Billy Elliot geweest in Scheveningen en daarna nog een hapje gegeten op de pier! Was erg gezellig!
Have fun de komende week en tot je volgende blog. xxx

papa

Goed bezig Nine! Leuk Om zo mee te lezen met je leven aldaar. Maak er wat moois van overthere! Doe de groeten aan iedereen van mij!
From Lopik with love! Xxx

Oma Ermelo

Je bent lekker bezig zo Ga zo door Doei

oma Erbeek .

We zijn weer helemaal op de hoogte ! Een heel boekwerk , hoor ! Leuk geschreven . Heel veel lieve groetjes !????????????

henk en adri camu

Leuk om je een beetje te volgen, zelfs nu we in Spanje zitten.
Fijn dat het goed gaat met je.
Groeten

Connie verhoef

Hoi Nine,
Wat kun jij leuk schrijven, en super blij voor je dat je leuke mensen ontmoet.
Lieve Gr Connie

Denise

heel leuk nien! Leuk om te lezen

Hazal

Ahh zo leuk om dit te lezen.. so proud of you !

Patries

Hey Nine

Goed om te horen dat je steeds meer meiden leert kennen, maar ja die tippen natuurlijk niet aan Joyce :P
Enne ik zeg, foto van jou in een jurk!!

Met Kneus gaat het goed, hij doet verwoede pogingen om uit te breken whaha. Nog effe en ik moet hier aan die werklui vragen of ze een muurtje om zij hok heen willen metselen ;)

Knuf van ons

Aron

Superleuk om te lezen Nine! Veel plezier met uiteten en meneer Schenk zou trots op je zijn met die Franse woordjes !

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active